Wednesday, August 08, 2007

Morning Surprises

I slept at 220 last night, getting something done. I usually take a nap after subuh especially if I sleep late. But as I golek-golek-ed on the bed this morning, an sms came in:

Salam! Boleh tak email kepada saya result A-Level kepada saya sebaik sahaja u semak di internet pada 9hb Ogos.

Hmmm.. Tiba2 aku teringat meeting aku dengan En.Kh@iz@n haritu pasal results sume ni. Setelah mencari kecuakan yang patut aku rasa sejak kebelakangan ni, barula aku dapat rasakan sikit kecuakan. Atas katil tadi, tibe2 macam baru kembali ke alam realiti, "Eh, ha'ah la, esok kluar result!!". Terus tak dpt tido, terus turun bawah, terus breakfast makan lempeng mum buat. Heh..

Pastu on kan computer, check email sume, tibe2 dapat comment from someone kat Flickr. Terharruuuu sangaaatt!!! And that really makes this morning a better day to start off. He calls my photo a favourite!!! Ok fine, mungkin aku je kot yang over react but this is something big for a desperate beginner photographer like me. Hah hah hah.. Hilang cuak terus. Keskes..


I have a tip for any of you yang tak dapat nak menampung perasaan cuak sbb result nak kluar esok: Banyak2 baca/dengar Asmaul Husna. Mmg sangat berkesan :) So, that's about it. Have a nice day people!

No comments: