Saturday, January 12, 2008

Merepek lagi.......

ijun (12/1/2008 4:20:47 PM): rushdina! anis kate die teringat kat ko. tp bile die msg2 ko, slalu xdek reply.
ijun (12/1/2008 4:24:16 PM): pastu, die suh aku je sampaikan..sobsob..kesiannya die dina. die kate die xde la baik sgt ng ko (boleh juga bermaksud ko xbaik sangat) tp 2,3 minggu ni die teringat kt ko. .pesanan tamat.

Aku sgt sedih bile dpt msg from ijun. Rasa besalah kat @nis. I received her offline message on ym the other day but I totally forgot to reply. I didn't even say 'hye' when she added me on ym. Then, just now she buzzed me again while I was gone for my study group. As far as I’m aware of myself, I’m not that kind of person. I usually reply people’s emails or messages or smses as soon as possible but tak tahu la kenapa sejak akhir2 ni mcm banyak sangat je benda nak buat. Kepala xdela serabut sangat (ke sangat serabut sampai tak faham serabut tu ape?) walaupun nak exam minggu depan tp banyak benda yg berlegar2 dalam kepala otak ni. Tak tahula apanye.. P@m punya message 2 bulan lepas pun x reply lg. dah la dia ada Leicester interview next week. Dengan masalah peribadi budak psycho mane ntah yang aku malas nak layan tp tak sampai hati nak abaikan. Bak kata *n@d, "Sometimes you have to be selfish..". Hmm ntah bila aku mampu jadik ikan, tak tahula. Ya Allah, sabar je la..

Skrg baru pukul 935mlm tp mata dah tak boleh tahan dah. Semalam tido kol 2.30 sbb banyak sgt ambik caffeine n bangun dengan paksa-rela kol 730 dan tak tido smpai skrg. Padahal banyak benda nak kena baca. Masalahnya, kalau otak dah penat sgt, nak push pon x boleh. Ok ok, aku tanak komplen pape. Mungkin ni adalah cara aku utk cope dengan benda lain, whatever that benda lain is.

Oh, and surat cinta aku bagi kat Dr. H@le$ masih belum dibalas. Mcm mana ni? Takkan dia reject aku kot?

Oh, and MARA baru masukkan £650. nak kena bayar 0pal £1261. Mcm mana ni? Nak kena duk dalam kotak bawah jambatan la kot.

Ok, aku dah start merepek. Lebih baik tido..

*mum tak bagi panggil @nid sebab maksud @nid dalam bahasa arab ialah keras kepala. SANGAT!!!
Kata2 semangat from anis utk aku, utk esok hari sbb malam ni dah x larat nak keep awake: "And whoever fear Allah-He will make for him a way out.".. Thanx Anis *hugs* :)

p/s: Ni adalah my first attempt on zoom blurring effect. As what the photo says, I NEED TO FOCUSSS!!!!

pp/s: HAPPY 21st BIRTHDAY QIL@H!! :)

O Allah! There is nothing easy except what You make easy, and You make the difficult easy if it be Your Will. Amiinn..

No comments: