Tuesday, April 18, 2006

Aku Kecewa

Sekadar untuk meluahkan perasaan.

Aku tidak pasti. Mengapa aku tulis begini. Cara baru. Struktur baru. Pelik. Tapi aku suka. Ya.. Tak lain tak bukan. Tok Naga yang berbintang Aries itu punya kerja. Tapi.. Tapi.. Tapi..

TokNaga dah tiada!! Aku kecewa. Dan teramat. Kecewa.. Oh mengapa?! Mengapa Tok Naga??!!

Tiada lagi gelak ketawa di pagi hari. Tiada lagi senyum melebar di sini. Kerana.. Tok Naga dah tiada. Hanya AKB pengubat rindu. Hanya AKB menyimpan memori lalu. Oh Tok Naga..

Aku kecewa. Teramat..

3 comments:

Anonymous said...

hah? innalillah..kenapa ko bangga dengan aries ek?

deynarashid said...

takde tak semestinye dah meninggal ye encik anon. cuma dah tak blogging lagi *sob sob* aku bangga dgn aries sbb aries hebat :) nantikan entry seterusnye utk aku explain dengan lebih lanjut ye

Anonymous said...

best ke buku tu?sini takde maa