Monday, April 17, 2006

Aku Teruja


Once upon a time..On the way back to Bangi from Jasin...

ME: Uish..X3!! 5 Series!!! Potong Dad, potong!!!
DAD: Eh, senyap je tadi. Bukan tengah tido ke?
ME: Baru bangun. Heh.. *aura buah hati..mesti ar terjage* ;p

Aku terigt ade satu kali tu aku nak balik bangi from Mid. Driving. Sedangku mengelamun tibe2 suare anid memekak "Weih dina, ko nak pergi mane ni??". "Eh, dah sampai bangsar!!!" sebab terpesona dengan z4 dan terikut buah hati aku tu sampai bangsar! Haha.. Aduh..aku jatuh hati~

2 comments:

Anonymous said...

huh..apabila penyakit 'akugiladengankeretabmw'berlaku keada anda,jangan kata terjaga atau tersesat,ia juga boleh mengakibatkan ketumbuhan pada ubun-ubun serta mengakibatkan pengidap penyakit ini sering meracau tak tentu hala...kadang-kadang,pengidap penyakit ini mampu mengawal otak orang lain supaya mengikut kehendaknya...bahay penyakit ini...rujuk doktor yang berdekatan utk keterangan lebh lanjut...

deynarashid said...

huhu jahat nye encik doktor ni..jangan la jeles dengan buah hati saya doktor..mereka tak bersalah ;p