Friday, May 11, 2007

Spastiko

LIVE TELECAST FROM BANGI KOPITIAM!!

Yang ade sekarang nih:

1) Tengku @h T3d
2) Tengku @h Gr0m
3) Tengku @h T0rqu3

Nasi Ayam Hailam sepinggan dah abis kena telan oleh T3d. Roti bakar 2 set ada atas meja..air dah seround...Aaaaa!! Tengku @h Bimmerman (Taiko Otai Motorsport) sudah mari....tengah tunggu Otai Motorsport lain mari....

Sekarang T3d tgh call Ser0j@2007.....nak mintak supply make-up artist untuk shoot Ahad ni...(korang ada kenal tak make-up artist? Kasi contact sama Tengku @h T3d).

Aaa ok..aku chup kejap nak makan roti bakar..Gr0m dah jeling semacam jer roti tu kang aku tak merasa plak.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Ehh!! Mee Hailam Gr0m dah tiba!!! BUAHAHAHAH!! Tunggu apa lagi...
PAUUU!!! PAAAAOOWWWW!! Twisted Evil Twisted Evil
Ini adalah photographer2 spastik Sek0l@h F0t0gr@fi C$. Diorang buat TT [Teh Tarik. Kire macam gathering kecil2an ar] kat Kopitiam Cafe malam tadi. Kak Int@n ade jugak ajak aku join TT tetapi..... Oh, apakan daya, saya di kolej dan exam final sudah semakin laju mengejar. Have I told you that Kak Int@n is Angah Aya's office mate? Hah hah.. kecik kan dunia? Kak Int@n ni wife kepada Guru Besar $@ifu| N@ng, professional photographer yang sekarang ni boss kepada company C$yndr0me. Buat banyak duit beb. Kak Int@n baru je balik from Cambridge buat PhD and now jadik lecturer macam Angah Aya kat UPM. Aku dah cop GuruBesar nak suruh jadik wedding photographer aku. Calon suami tak penting, photographer yg penting. Hah hah.. Start merepek dah ni. Aku tengah tertekan bace bio ni. Adoi!
Ini adalah contoh gambar yg dishoot oleh photographer C$. Naseb baek model die bleh tahan ar.

Oh, terpaksa bergerak! Study la Dina!

3 comments:

Anonymous said...

Lawa la jugak gambar tu. Boleh recommend kat azrai and ila. "Calon suami tak penting, photographer yg penting" <- ayat paling bodoh pernah dengar. Kalau takde calon suami, sapenye yang dia nak tangkap? Spastiko betul!

Anonymous said...

TT ni kira macam kelas fotografi ke?

deynarashid said...

im- ek eleh brader, yg nak emo2 ni pehal. suke hati gua arr beb. kalau boroy ambik saiful nang, kene bagi dina commission tau!! kasi itu 50% ha! ;p

anon- ermm sort of jugak ar. but more to borak2 n buang mase n buat bende lagha. but if you really want to learn photography stuff, TT is the closest FREE class you can attend sebab semua photographer tu otai2 beb! diorang mmg sgt hebat. so u can get hands-on experience la. unless you have friends or relatives yg boleh ajar, then good for u la :) so far, Bangi and Shah Alam TT groups are one of the active ones.