Tuesday, April 22, 2008

Fairy oh Fairy

“mekasih banyak dina. moga allah membalas jasa mu”

Bila fikir-fikir balik, rasa kelakar pulak. Dulu kat maahad, aku tak baik langsung dengan N. Sejak masuk kolej, boleh rapat pulak. Kelakar sangat bila fikir time kat maahad dulu. Betapa aku meluat dan menyampah dengan N ni. Haha.. Zaman ketidakmatangan.

Dan bila fikir-fikir balik, rasa kelakar sangat bila kawan-kawan aku mintak nasihat pasal masalah hubungan dengan manusia ni, if you get what I mean. Secara rambangnya, kalau kita ada masalah/konflik dengan manusia, tak kisah lah masalah dengan gf/bf ke, family ke, kawan ke, kita punya emosi konfem akan get affected. Memang tak boleh nak elakkan. Dan tak tahulah kenapa some of my friends tend untuk borak-borak and share dengan aku pasal masalah diorang. Aku happy je untuk tolong mana yang boleh. And lepas diorang dah lega, aku rasa sangat happy boleh tolong diorang.

Tapi kelakar.. aku sendiri ada masalah emosi yang masih belum settle. Haha.. Lawak la bila fikir pasal aku punya ‘the untold story’ ni. Kelakar sangat!! Rasa macam sangat dalam drama!! Fairy tale! Hish.. tak boleh terima betul.

Eh, perlu ke aku nak bebel pasal ‘fairy tale’ sekarang?

Ok la nak tido. Semoga aku berjaya bangun untuk ke kelas *YAAAWWNNN*
photo taken by ikelah iaitu ayah M0m@d.
It's not a coincidence. Trust Him. It'll be answered, sooner or later.

No comments: