Monday, April 28, 2008

Another one has been EXPLOREd :)

Biarlah orang kata aku jakun ke, poyo ke, gelabah ke, yang penting aku puas hati dan happy :) Haha.. *excited*
Sekarang ni, ramai dah kawan aku yang semakin hebat dalam bidang 'penembakan' ni. Aku jugak yang masih terkedek-kedek di belakang. Seriously, aku sangat tak ada masa nak habiskan baca Digital Camera magazine yang duk mengumpul habuk atas rak buku aku tu. Dan aku memang sangat tak ada masa nak keluar dan menembak. Apatah lagi nak buat ringlight mcm encik Abe. Huhu.. Sedikit sebanyak, sedih jugak la sebab aku memang sangat passionate dengan photography ni. Tapi apakan daya. Semakin lama hidup, semakin banyak komitmen lain. Huhu..

Maka dengan itu, aku mengucapkan TAHNIAH kepada diri sendiri :)

2 comments:

en_me said...

xper, kalo x bizi2 nanti ko kuarlah DSLR ko itteww.. tembak2 tuk ilangkan gian gittewww.. boleh kan kan

deynarashid said...

huhu.. buleh buleh. tapi, nampak gaya macam aku takkan tak bizi. haha.. bagaimanakah? sob3..